+5 oy
361 gösterim
Duygusal hikayeler kategorisinde (543,810 puan) tarafından

Küçükken yediğiniz garip ama o zaman güzel gelen şeyer nelerdi ?


Biz abimle kesme şeker ve ekmek yerdik peynir ekmek gibi neden yapıyorduk bilmiyorum ama o zamanlar çok lezzetli geliyordu  




Gece gece nerden esdi doye sormayın.:D

Yorumunuz

Fotoğraf yükle:

Önizleme:

Görüntülenecek adınız (isteğe bağlı):
Gizlilik: E-posta adresiniz yalnızca bu bildirimlerin gönderilmesi için kullanılacak.
İstenmeyen Reklam Koruması:
Üç artı Dört = kaç eder? Rakamla yazınız
Gelecekte bu doğrulamadan kurtulmak için, lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

4 Yorumlar

+4 oy
(343,710 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi yorum
Babamın iki tane kraker alıp ortasına çokokrem sürmesi. Saçma ama başka bi tadı vardı...

Bi de kendi eliyle yaptığı menemen. 
(543,810 puan) tarafından
Aynen şimdi yesek belki ireç gelecek şeyler o zaman çok lezzetli geliyordu 
(343,710 puan) tarafından
Evet belki de...
(543,810 puan) tarafından
Tamam ben uyuyucam sana da iyi geceler Selim kendine iyi bak ☺️
+4 oy
(12,410 puan) tarafından
Ben şu anda seviÿorum several we ekmek ÿemeÿi bazen ÿapiÿorum 
(543,810 puan) tarafından
Several ne demek?
(12,410 puan) tarafından
Şeker Derek is istedim ýalnyş gitdi òzur dilerim 
(543,810 puan) tarafından
Ha anladım sorun değil 
+4 oy
(147,540 puan) tarafından
Çocukken çiğ et ve sunbul var ya ama kurumus olan yaprak toprak falan yerdim. kskxjdijx .yemek disinda hersey denile bilir
(543,810 puan) tarafından
Senin yediklerin  daha da ilginç miş  
+4 oy
(1,216,050 puan) tarafından
Yoğurdun üstüne şeker atıp yerdik dhsjdhsk şuan çok garip geliyor ama başkaydı o zamanlar
(543,810 puan) tarafından
Ben bunuda çok yapardım :D

7,575 Hikayeler

27,965 Yorum

23,777 Alt Yorum

20,090 kullanıcı

39 Online Users
0 Member 39 Guest
Today Visits : 2906
Yesterday Visits : 5006
Total Visits : 30498766
...