+8 oy
4,679 gösterim
Gerçek Hikayeler kategorisinde (4,380 puan) tarafından


Jennie çok çirkin kilolu ve estetikli: Eski kilosu yüzünden linçlediniz ama Jennie eskiden de kilolu biri değildi. Ve şuanda kilolu biri değil. Estetikli konusuna gelirsek Jennie'nin dudak dolgusu yaptırdığını sanan beyinsizler var. Yaptırmışsa bile bu sizi hiç ilgilendirmez. 

Jennie ve V sevgili: Sevgili olmadıkları doğrulandı. 

Jennie tembel: Eminim çoğunuz YG'nin ne kadar katı bir şirket olduğunu biliyorsunuzdur. Eğer Jennie tembel olsaydı YG Jennie'yi idol olarak şirketine almazdı. 

Jennie çok açık giyiniyor: Demek ki siz Jennie'nin açık giymediği fotoğrafları göremeyecek kadar körsünüz. 




5 Yorumlar

+7 oy
tarafından
Evet çok haklısın 
+6 oy
(54,780 puan) tarafından
Cok guzel bir hikaye ❤
–3 oy
(510 puan) tarafından

Yoo hepsi linçlenmeyi hakkettiyorlsr 

Kim ne derse desin onlar bi mal 
(4,380 puan) tarafından
Senin gibi mi?
–3 oy
(510 puan) tarafından
1. Bence hals kilolu zayıflaması lazım 
2. Ama bu sevgili olmayacakları anlamına gelmez inşallah sevgili olurlarsa linç yerler ikiside 
3. Jenienin parası varsa YG onu işe alır ki bence Jenienin parası var bu kadar basit 
4. Ne kadar açık giyinirse giyinsin zaten çirkin birşey fayda etmicek 
(4,380 puan) tarafından
Salak mısın?
Birincisi kilolu falan değil kilosu gayet iyi
İkincisi boş hayaller kurma
Üçüncüsü madem Jennie'nin parası var o zaman neden idol olmak için YG girsin? Yani parası varsa neden gitsin idol olsun?
Dördüncüsü sensin çirkin
(510 puan) tarafından
Blinkler hepiniz aynısınız
Küstah saygısız ve kendini birşey zanneden kişilersiniz anlayın şunu blackpink igrenc bir grup kipop igrenç bir müzik cesidi anlayın artık bunu
(510 puan) tarafından
Biraz bekleyin sonra bende Jenie hakkında çok guzel bir hikaye yazıcam Jenie ezicem de ezicwm sonra sizde ezileceksiniz
(510 puan) tarafından
İdoller zorluk çekiyorsa biz antilerde zorluk çekiyoruz sizler gibi blinkler yüzünden
(4,380 puan) tarafından
Saygısız küstah sensin be özelime kipop fanları mal diye yazarken saygısızlık yoktu şimdi ben mi saygısız mı oldum
Napayım yani hikaye yazacaksan
Siz antiler ne zorluğu çekiyorsunuz acaba
(217,100 puan) tarafından
1. Jennie kilolu falan değil. Ona kilolu diyorsan git kendine bak
2. İdollerin sevgilisi olması yasak. Yani böyle bir şey olamaz.
3. YG çok sert bir şirket sırf parası var diye Jennie'yi şirkete almaz.
4. YG yüzünden açık giyiniyor. Ayrıca çirkin falan da değil.
+5 oy
tarafından
Çok haklısın Jennie'yi seviyoruz ❤️❤️❤️❤️❤️

7,085 Hikayeler

25,034 Yorum

19,118 Alt Yorum

16,294 kullanıcı

67 Online Users
0 Member 67 Guest
Today Visits : 1260
Yesterday Visits : 23835
Total Visits : 13131160
...