+3 oy
8 gösterim
Gerçek Hikayeler kategorisinde (326,420 puan) tarafından

2 gün sonra Aygül son derse girmeyip kuaföre gider

image

Saçım çok güzel oldu şimdi bir foto çekip instagrama atayım.

(Çok beğeni alır)

image

(Instagram a öyle bakarken Aygül'ü görür.)

İnatçı şey!!!

image

Ne oldu?

image

Hiç

(Bu arada Aygül farklı yerde Ale Efe evde annesi öğlen yemeği almak için eve gelmiş)

image

Bir sorunum da var. Ben şimdi eve nasıl gidicem. 

Aklıma bir çözüm yolu geldi


Alo Berkay!

image

Efendim ne oldu?

image

Bana araba çarptı:(

(Acı çekiyor gibi yapar)

image

Ne! Annemelere de haber verip hemen geliyorum.

image

Yok yok annemi boş ver sen gel çabuk!

image

İyi tamam

(Konum atar ve oraya gider)

image

Hoşgeldin :)

image

Nasıl kanarım sana ya off

Ama bu yanına kalmayacak

image

Tabi tabi

image

Bir de senin saçına ne old-

Tabi, yapmamanı beklemek aptalca!

image

Şimdi orasını karıştırma. Bana yardım etmen lazım

image

Tabi ben deliyim zaten sana hep yardım edeyim sucu iyice paylaşalım

image

Dudağını ısırır.

İç sesi: Eyvah şimdi yandım :(

image

Bu boya çıkıyor mu?

image


Evet

image

Nasıl çıkıyor peki

image

20 kez yıkayınca falan.

image

O zaman kuaföre git ve o kadar yıkat.

image

Ne boş bakıyorsun gitsene

image

Hayır yaa çok güzeller 

image

İyi o zaman eve böyle git  bakalım annem ne diyecek

image

(Biraz düşünür)

Sen harika bir insansın senden son bir şey isteyip bırakıcam seni

image


Ne istiyorsun ve ne yapacaksın

image

Bana evden  çadırı ve malzemeleri getir. 1 hafta kamp yapıcam bu şekilde annem Saçımı görmeyecek.

image

⊙_⊙

Saçmaladın iyice

image

Yoo ben çok ciddiyim.

3. Bölüm birazdan

2 Yorumlar

+2 oy
(121,390 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi yorum
Woooaaaw güzel gidiyor.
(326,420 puan) tarafından
Teşekkürler ^-^
+2 oy
(787,450 puan) tarafından
Çok güzel gidiyor^-^✨
(326,420 puan) tarafından
Teşekkürler ^-^

6,471 Hikayeler

15,172 Yorum

11,682 Alt Yorum

1,956 kullanıcı

28 Online Users
0 Member 28 Guest
Today Visits : 3743
Yesterday Visits : 11393
Total Visits : 2500871
...