20 gösterim
Korku hikayeleri kategorisinde tarafından
düzenlendi

Bir gün youtuber' ların  gittiği köylerden birine gittik. Bursa'nın B.O.ilçesinin ç...e köyüydü.  Arabada dört kişiydik ve ben kullanıyodum arabayı. Yaklaştık 6 saatlik bir yolumuz vardı sohbet ede ede giderken yolu  yarıladık. Herkesin yaptığı  gibi bizde bilmediğimiz için adres sora sora yola devam ediyoduk; yolda durduk adres sormak için çobana denk geldik o da dilsiz çıktı aynı  korku filmlerindeki gibi biraz ürperdik bize el harekleri ile tarif etti ama anlamadik tabi ama ileride birisine daha sorduk yol kenarında oturuyordu adam direk bana mı durdunuz dedi yok abi dedik adres soracaktık derken yanına ters yönden bi tane araba geldi adamı aldı biz adresi aldıkdan sonra bunlar direk U dönüşü yaptılar bizi takip etmeye başladılar 200 metre kadar gittik den sonra ben baktım  araba !YOK! zaten ilçeye girmiştik sağa ne de sola dönüş  vardı ileride yol ikiye ayrılıyordu ancak ordan gidebilirlerdi fakat bizi de geçmediler biz baktık  arabayı bulamadık zaten biz yola devam ettik köyü bulduk biz köyde vakit geçirdikten sonra patika yollardan geldik zaten köyün hemen üst tarafında mezarlık vardı yolun 2 tarafı  da mezarlık dı biz köyü gezdikten sonra dedik mezarlığa gidelim diye gittik bişey bulamadık. Sonra bir yakınımızı aradık orda kalmayın dedi biz sabaha kadar kalmayı planlıyorduk öyle söyleyince tekrar geri yola koyulduk. Ama geldikten aylar sonra rastgele denk geldi köydeki  mezarda cidden olay yaşanmış o hikayeyi de hatırlamıyorum buda böyle bir anımızdı.

Bundan aylar sonra arkadaşlarım o köye tekrar gidelim dediler. Fakat o köye  tekrar gidersek başımıza nelerin geleceğini bilmiyorduk.

Bu sefer ilk gittiğim arkadaşlarım yoktu yanımda . Farklı 3 kişi vardı  yanımda benimle birlikte 4 kişi  olmuştuk. İlk gittiğimiz zaman köyde bir tane çoban  vardı, yaşlıydı biz onunla konuşmuştuk gelme sebebimiz bir kaç  yerli daha vardı biz gece köyde gezmek icin izin almıştık içimiz rahattı yani, ama ben bunu arkadaşlarıma söylediğim  zaman bunu le de aldırış  etmediler gidelim dediler ve  biz yine yola koyulduk bu sefer kestirme bir yol biliyodum yaklaşık iki saat mesafedeydi. Biz yola koyulduk  müzik muhabbet derken araba 60/ km hızı  geçmiyo du  san ki biri gitmeyin der gibi zaten gitseydik belkide ilginç olaylar ile karşı karşı ya gelecek tik geri döndük    

Yorumunuz

Fotoğraf yükle:

Görüntülenecek adınız (isteğe bağlı):
Gizlilik: E-posta adresiniz yalnızca bu bildirimlerin gönderilmesi için kullanılacak.
İstenmeyen Reklam Koruması:
Gökyüzü Hangi renktir(mavi)?
Gelecekte bu doğrulamadan kurtulmak için, lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.
...