+5 oy
38 gösterim
Duygusal hikayeler kategorisinde (103,600 puan) tarafından
Arkadaşlar çıkıyorum 10 dakikaya geri dönerim,bilmiyorum Belinay şakamı yapıyor yoksa acı gerçek. Ama ben bir az önce bayıldım. Ambulans çağırdılar kendime gelince ablam babamların eczaneye gittiyini söyledi. Ben de geldim. Ama dinlenmeye gidiyorum şimdilik..

5 Yorumlar

+3 oy
(265,180 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi yorum
Geçmiş olsun canım bu gün hava çok sıcak ondan olmuş heralde :(
(103,600 puan) tarafından
Hayır Belinayın yazdıkları çok dokundu bana galiba inanmaya başlıcam. Olamazzzz
(265,180 puan) tarafından
yapmamıştır inşAllah ☹︎
+3 oy
(122,410 puan) tarafından
Geçmiş olsun. İnşAllah bir şey olmaz.
+3 oy
(326,420 puan) tarafından

Allahım bir gün de bizi üzen bir şey olmasa olmuyor mu :(

Geçmiş olsun bu arada

(122,410 puan) tarafından
Ahh aynen yaaa...
+2 oy
(787,290 puan) tarafından
Bunu görmemiştim gerçektenn ... :(
+4 oy
(102,830 puan) tarafından
Senin yazdıklarını okudum çok kırıcı konuşmuşsun belinayın ne yaşadığını bilmeden böyle konuşmak... Kaçtığına inanmıyorum ne ya sen arkadaşınla böyle mi konuşuyorsun 
(102,830 puan) tarafından
Burada belinayın tarafındayım üzgünüm
(787,290 puan) tarafından
Evet ben evdekilere de dedim kaçıp gidicem diye onlar da kaç dediler... Gidicektim yemin ederim ki hatta gizlice gidicektim ama görürlerdi o yüzden kaçamadım...

6,472 Hikayeler

15,181 Yorum

11,683 Alt Yorum

1,956 kullanıcı

34 Online Users
0 Member 34 Guest
Today Visits : 3936
Yesterday Visits : 11393
Total Visits : 2501064
...